Audi A4

Audi to koncern o bogatej historii. Od chwili narodzin marki 14 listopada 1899 roku koncern przeszedł liczne przemiany. Na przełomie dziesiątek lat, dwóch wojen światowych własność firmy trafiała z rąk do rąk. Wielokrotnie zmieniała nazwy, swoje siedziby i fabryki. Niezmienne przez te lata pozostało logo firmy. Cztery połączone pierścienie nadawały charakteru wszystkim pojazdom wyprodukowanym głównie w fabrykach w Zwickau i Ingolstadt. Każdy pierścień symbolizował jednego z właścicieli Auto Union z 1932 roku. Audi słynące z wysokiej jakości produkowanych aut traktowana jest w motoryzacyjnym świecie jako auto luksusowe. Dlatego wszystkie modyfikowane pojazdy spod znaku pierścieni zasługują na szczególne uznanie.

a401

Prezentowane Audi A4 pochodzi z 2007 roku. Jest to model B7 z silnikiem 1,9 TDI początkowo generującym moc 116 KM. Za sprawą kilku drobnych modyfikacji obecnie auto legitymuje się mocą 180 KM i 410 Nm. W parze z mocniejszym silnikiem podąża również stylistyka A4-ki. Zwykły pakiet Sline był zbyt prosty do osiągnięcia, dlatego Andrzej – właściciel prezentowanego auta – pokusił się o mniej popularny i trudno dostępny zestaw Sline z USA. Z pod znaku „S-ki” pochodzi przedni oraz tylny zderzak, tak jak i tylna klapa bagażnika, listwy drzwiowe oraz blenda. Spod tylnego zderzaka wystają końcówki Ultera 80 mm po dwóch stronach z wersji 3.0 Tdi. Przednie lampy bixenonowe przeszły znaczącą modyfikacje – ich wnętrze obecnie jest pomalowane w czarny połysk.

a402

Auto porusza się na pneumatycznym zawieszeniu. Zestaw składa się z 2 butli 65L, kompresora dual Viair 450C oraz poduszek 3 bałwankowych. Całością steruje pilot AVS. To nie koniec zmian zewnętrznych w aucie. Audi „na powietrzu” sprawuje się doskonale, dzięki temu rozwiązaniu udało się idealnie wpasować rant nadkola w lukę między naciągniętą oponą a felgą.

zawieszenie sprężyny vogtland selected


ZOSTAW ODPOWIEDŹ