Honda Civic – FITTMENT PASSION

Piąta generacja Hondy Civic trafiła na rynek w 1991 roku i wciąż jest często spotykana na naszych drogach. Zaokrąglone kształty, niska linia okien oraz seryjne, dość twarde, zawieszenie sprawiły, że model ten stał się pożądany przez wielu miłośników aut z kraju kwitnącej wiśni. W połączeniu z przystępną ceną i niską awaryjnością do dnia dzisiejszego potrafi wzbudzić zainteresowanie kierowców i potencjalnych kupców.

civic01

Wersja coupe zadebiutowała w 1993 roku. Dwa lata później z linii produkcyjnej zjechał egzemplarz Marcina, który mamy przyjemność Wam zaprezentować. Wszystkie zmiany, jakie zaszły w aucie, robią wrażenie. Zacznijmy więc od modyfikacji zewnętrznych. Właściciel postawił na dodatki fabryczne oraz te dedykowane do fabrycznych elementów nadwozia. Dlatego zewnętrzną stylistykę wzbogaciła dokładka od VTi, blenda USDM, lusterka Spoon style oraz fabryczne chlapacze. Na przedzie seryjne oświetlenie zastąpiły lampy Depo Clear Black, na tyle zaś lampy Stanley USDM. W przednich błotnikach pojawiły się białe kierunkowskazy znane z Hondy Integry 96 Spec R.

civic02

Nadwozie. jak wspomniałem wcześniej, już seryjnie było dość niskie. Marcinowi jednak to nie wystarczyło. Dlatego zdecydował się na montaż customowo przerobionego zawieszenia firmy MTS V3. Dla usztywnienia całego nadwozia zawieszenie jest spięte przednią i tylną, górną rozpórką.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ