Opel Astra – inna niż wszystkie

Auto dla typowego Kowalskiego, najlepiej kupiona w Polskim salonie. Tak blisko 20 lat temu kupowało się auta dla całej rodziny. Sedan był synonimem auta rodzinnego, wręcz “limuzyny” z bagażnikiem mogącym pomieścić codzienne zakupy i bagaże wakacyjne.

astra01

Astra pierwszej generacji należy do Daniela i jego historia jest zbliżona do tej ze wstępu. Należy tylko zwrócić uwagę na jeden ważny szczegół. Otóż Astry F jakie możemy spotkać na naszych ulicach prezentują się gorzej niż kiepsko. Ich stan przeważnie jest agonalny, a przerdzewiała blacha krzyczy do nas – “dobij mnie, dobij!”. Na szczęście auto Daniela prezentuje się zupełnie inaczej. Garażowane od nowości. Astra regularnie myta i konserwowana dzisiaj odwdzięcza się swoim nienagannym stanem technicznym, wożąc Właściciela wszędzie tam gdzie tylko zapragnie.

astra02

Oczywiście jak to w przypadku aut przez nas opisywanych, Astra nie pozostała seryjna. Przeszła szereg zmian stylistycznych, które dzisiaj możemy Wam przedstawić.

astra03

Prezentowany model pochodzi z 1997 roku i jest wyposażony w niedużej pojemności silnik benzynowy 1.4 8v o mocy 60 KM. Jednostka napędowa to jedyny element pozostający seryjnie. Auto posiada niewielki przebieg, a silnik nie ma oznak zużycie. Dlatego rozsądek wygrał z potencjalnym SWAPem na większą jednostkę napędową.

1 KOMENTARZ

  1. Witajcie☺ Asterka jes mega piekna,kolorek,koło i zawias robia robote.Sam posiadam F-kę w sedanie posadzoną podobnie jak w\w i zwraca uwage (głownie moj6 hahaha)Serdecznie pozdrawiam i oby wiecej taki asterek wpadlo tutaj.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ