Opel Insignia 2009 – wieloetapowa korekta + UNC-R

Opel Insignia rocznik 2009 w kolorze Z22C. Zaraz po zakupie samochód został mi podstawiony. Ogólnie było co robić. Plany były zacne (nadkola, felgi, wnętrze, lakier, komora silnika) i czas na to wszystko bardzo ograniczony. Niestety nie było szans się, z tym wszystkim wyrobić z uzyskaniem efektu na najwyższym poziomie…

01

Priorytetem był lakier.

Dekontaminacja,deironizacja, glinkowanie:
1. Nielsen Tar&Glue Remover
2. Tuga Alufel
3. Flexipads clay pad.
4. Shiny Garage T&G remover

Pre-wash oraz mycie właściwe:
1. VP Snow Foam.
2. SG Strawbery
3. Nielsen APC

Plastiki,uszczelki,opony:
1. S-A-S
2. Poorboys Natural Look
3. Nielsen Brillance

Zabezpieczenie lakieru, felg:
1. Max Protect UNC-R
2. Colliniete 845 Insulator Wax

Korekta:
1. Koch chemie heavy cut – futro WWL/fioletowy pad Scholl
2. Menzerna PF2500/ żółty pad 3M
3. Koch chemie Antihologram/ czarny pad Profipolish

Skóra:
1. Gliptone Cleaner Strong
2. Colourlock Impregnat

Odtłuszczenie:
1. Ludwik miętowy
2. IPA
3. Angelwax Stripped Ease

Chromy:
1. Autosol
2. Max Protect UNC-R

Zakres prac obejmował:

  • Odświeżenie wnetrza, odkurzanie i pranie tapicerki, czyszczenie skór i tworzyw, dressing
  • Odświeżenie lakieru i zabezpieczenie powłoką UNC-R od Max Protect

Po przyjechaniu Insignia prezentowała się tak:

02

ZOSTAW ODPOWIEDŹ