Stanced E34 – kombinacja wzorowa

Rodzinne auto z Bawarii. Tak możemy stwierdzić patrzą na flagowy model BMW serii 5. Prezentowane E34 Sebastiana udowadnia, że również touring może być świetną bazą do modyfikacji. Wielu z was auto z pewnością znane jest z polskiej sceny tuningowej.

bmw01

Przedstawiane E34 z taśmy produkcyjne zjechało w 1995 roku z 2 litrowym silnikiem. Obecnie pod maską zamontowana jest jednostka o pojemności 2500 cm3 o oznaczeniu M50B25. Układ wydechowy został zakończony końcówkami z M5.

bmw02

Już na pierwszy rzut oka widać, że modyfikacje są wykonane z dbałością o detale. Charakterystyczny dla projektu Sebastiana jest kompletny pakiet zderzaków M-Technic. BMW nie mogą się obyć bez szerokiej felgi. Wybór padł na AC Schnitzer typ II Rennsport 19” przód 9J z oponą 205/40 dla jeszcze lepszego uwydatnienia felgi zastosowano dystans 20 mm, dzięki poszerzeniu nadkoli o 2 cm, udało się zmieścić tak pokaźne koła natomiast z tyłu felgi o szerokości 10,75J a na nie naciągnięte opony 245/35 z dystansem 15 mm.

2 KOMENTARZE

  1. Piękny! Zawsze miałem słabość do BMW, a e34 to jest coś zdecydowanie dla mnie 🙂
    Widać, że w ten model zostało włożonych sporo pieniędzy, ale po to one są by realizować pasję!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ