Trabant – energiczny staruszek

Wiele osób lubi “grzebać” przy swoim aucie. Jednak niewielu udaje się pracować nad autem przez 14 lat. Wszystko przez zamiłowanie Właściciela do tego modelu i chęć poprawy i unowocześnienia pojazdu.

trabant01 Seryjnie pod maską zamontowany był silnik 1.1 litra tzw. z polo o mocą 39 KM. Dobry stan całego auta umożliwił rozpoczęcie prac nad zwiększeniem mocy. Przez to nadwozie przewinęły się takie silniki jak 1.3, 1.8 16V KR oraz 2.0 16 ABF. Jednak w 2013 roku Właściciel zapragnął przeszczepić Trabantowi napęd na wszystkie 4 “łapy”. Prace trwały przez ostatnie 1,5 roku, z lekkimi przerwami, a efekt w postaci zdjęć i tego artykułu możecie podziwiać właśnie teraz.

trabant02

Za dawcę narządów posłużyło Audi TT z silnikiem 1.8 Turbo i mocy 225 KM. Zmiany wymusiły dodanie elektroniki do tej surowej konstrukcji. Całe nadwozie zostało wzmocnione elementami stalowymi, aby poprawić sztywność i bezpieczeństwo podróżowania autem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ