Volkswagen Polo

 Volkswagen Polo III 6N zadebiutował w 1994 roku. To niewielkich gabarytów auto jest typowo miejskie, bo mimo, że dość przestronne w środku – zmieści się w nim wygodnie czteroosobowa rodzina – ma raczej mały bagażnik (tylko 245 l). Samochód zbudowano na płycie podłogowej Seata Ibizy. Jego przeciwnicy zarzucają projektantom, że auto nie grzeszy urodą. Użytkownicy Polo zdają się tym nie przejmować i doceniać jego praktyczność, ergonomiczność i łatwość prowadzenia.

polo01

Prezentowany egzemplarz pochodzi z samego początku produkcji, dlatego nie nosi żadnym zmian wprowadzanych przez Volkswagena w ciągu 7 lat produkcji auta. I tak – całkowicie seryjny – trafił w ręce obecnego właściciela w 2007 r. Bartek trafił na niego tuż po zdaniu egzaminu na prawo jazdy i szybko zarejestrował się na forach miłośników VAGów, gdzie zaraził się pasją do modyfikacji.

polo02

Scena tuningowa grupy VAG jest duża, co nie ułatwia w stworzeniu wyróżniającego się projektu. Auto do swojego obecnego wyglądu przeszło długą drogę. Bartek rozpoczął zmiany w od położenia zupełnie nowego lakieru. Podczas tego zabiegu usunięto przetłoczenia na lusterkach, wygładzono przedni zderzak, zmieniono wygląd tylnej klapy na wzór przypominający styl japoński.

Marcin Dębowski
Redaktor naczelny od lat związany z motoryzacją, tuningiem i mediami.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here